Aanmelders & Interactie

Aanmeldingen

Alle aanmelders in 1 overzicht, zoals jij het wilt!

Kolommen selecteren

In het onderdeel 'Aanmeldingen' zie je alle aanmeldingen onder elkaar staan. Je ziet per naam een kort overzicht met gegevens van die klant (indien deze zijn ingevuld door de klant).
Je kunt zelf bepalen welke gegevens (kolommen) je wilt zien van de Aanmelders. Dat bepaal je door rechtsboven op 'Kolommen selecteren' te klikken. Er verschijnt dan een pop-up venster waarin je zelf bepaalt welke kolommen je wilt zien en in welke volgorde. De kolommen die je wilt zien verplaats je in de kolom 'Actief', en de gegevens die je niet wilt zien verplaats je naar de kolom 'Niet actief'. Na het opslaan van deze selectie zul je zien dat het een klein moment duurt om deze gegevens aan te passen en op te halen.

Goed om te weten: deze selectie van kolommen wordt automatisch toegepast op al je andere projecten. Wil je daar een andere weergave zien? Dan pas je in dat project uiteraard weer een nieuwe selectie toe.

Een eerste overzicht

Aanmeldingen

Bovenaan zie je een balk met daarin een aantal soorten filters opgenomen. De volgende filters kun je gebruiken:

- Status: de status van de aanmelder. Deze wordt standaard op 'nog niet gecheckt' gezet.
- Tag: aanmelders op geplaatste tags filteren.
- Woninginteresse: selecteer bouwnummers die in favorietenlijst van klant voorkomt.
- Interesses: selecteer iedereen die in de Interessefase zijn/haar voorkeur heeft doorgegeven.
- Pre-Sale: selecteer de aanmelders die in de Pre-Sale fase zijn aangemeld, of ingelogd (voor meer uitleg hierover, zie je volgende blok).
- Verkoop: selecteer de aanmelders die in de Verkoop fase zijn aangemeld, of ingelogd (voor meer uitleg hierover, zie je volgende blok).
- Bouwnummer status: selecteer hier de aanmelders die middels een status (van het bouwnummer) gekoppeld zijn aan een bouwnummer.
- Nieuwsbrief: selecteer de nieuwsbrief om zo te zien wie deze ontvangen heeft.

Handig selecteren van aanmelders

Voortgangsfases

Bij de voortgangsfases (Pre-sale en Verkoop) kun je kiezen uit de volgende onderdelen (subgroepen):

Bevestigd
Alle ingeschrevenen die in deze fase de woningvoorkeuren hebben doorgegeven EN bevestigd.
Niet bevestigd
Alle ingeschrevenen die woningvoorkeuren hebben doorgegeven of aangepast in deze voortgangsfase, maar met NEE hebben bevestigd.
Onbeantwoord
Alle ingeschrevenen die in deze voortgangsfase niets hebben gedaan of alleen een voorkeur voor bouwnummer hebben doorgegeven zonder de vraag met ja of nee te beantwoorden.
Alles
Alle geïnteresseerden zoals hierboven omschreven bij elkaar opgeteld.

Heb je je keuze gemaakt? Dan kun je deze personen selecteren door het vakje voor de naam aan te klikken. Op het moment van selecteren, verschijnt onderin het beeld een 'actiebalk', waaruit je een aantal acties kunt kiezen.

Alle gegevens van de aanmelder

Klantkaart

Als je op een klantnaam klikt, kom je in de klantkaart. Hier staan alle gegevens van die klant. Zo zie je het mailadres, het adres en eventuele telefoonnummer. Ook zie je hier welke bouwnummers die klant heeft gekozen als zijn/haar favoriete top 5! Je ziet op welke datum de klant dat heeft doorgegeven, je ziet de status van dat bouwnummer en hoeveel mensen er totaal op dat bouwnummer hebben gestemd. Mocht het bouwnummer niet meer vrij zijn, dan zie je ook aan wie dat bouwnummer is toegewezen en een eventuele 2e reservekandidaat.

Daaronder zie je de bijbehorende gegevens, zoals inkomen en bestanden die de klant heeft geüpload. Daaronder zie je de antwoorden die deze klant heeft gegeven op je gestelde vragen in de vragenlijsten.

Aan de linkerkant kun je een bouwnummer toewijzen aan deze klant en de status van dat bouwnummer bepalen. Vergeet niet op 'Opslaan' te klikken. Let op: de status van het bouwnummer wordt direct op de website aangepast.

De status van de klant kun je hier aanpassen. Wel zo handig als je straks gebruik wilt maken van het filter 'Status' in het overzicht. Zo kun je bijvoorbeeld iedereen met de status 'Voldoet, nog niet toegewezen' selecteren en een nieuwsbrief sturen.

Meer informatie klantkaart

Extra antwoorden vragenlijst

Zoals je ziet, is er in de klantkaart ook een overzicht van 'extra antwoorden vragenlijst'. Hier zie je de vragen en antwoorden terug van de vragenlijst die je online hebt staan. Je ziet hier precies welke antwoorden deze klant heeft gegeven op je vragen. Heeft de aanmelder deze niet ingevuld en wil je dit samen met de aanmelder doen? Dan kun je de antwoorden aanklikken die de aanmelder aan je doorgeeft.
Vergeet niet op opslaan te klikken.

Meer over Vragenlijsten

Communiceer met je geïnteresseerden!

Nieuwsbrieven

In het tabblad 'Nieuwsbrieven' zie je welke nieuwsbrieven deze klant heeft gekregen en wanneer deze verstuurd zijn. Je hebt hier de mogelijkheid om de nieuwsbrief opnieuw te versturen maar ook om deze klant een nieuwe opgemaakt nieuwsbrief te versturen.

Meer over Nieuwsbrieven

een persoonlijk bericht naar 1 aanmelder

Berichten

Ook is het mogelijk om in het tabblad 'Berichten' een bericht te sturen naar deze aanmelder. Je maakt een onderwerp en je typt het bericht in het grote vak. Als je op 'Opslaan' klikt, wordt het bericht verstuurd.

Let op! Je moet wel een specifiek afzender mailadres ingevuld hebben. Bijvoorbeeld info@projectnaam.nl. Is dit nog niet gedaan, neem dan contact op met support@hartjewonen.nl en wij zorgen dat dit mailadres aan je project wordt toegevoegd.

De aanmelder krijgt dan de mail met als afzender het project mailadres. De aanmelder kan nu ook reageren. De reacties van de klant komen in de mailbox van je projectmail en NIET in dit overzicht.